Gebruikers en autorisatie
In dit overzicht is zichtbaar welke gebruikers toegang hebben tot de Suite en met welke autorisatie. Per module kun je bepalen of een gebruiker alle rechten heeft, alleen mag lezen, of helemaal geen toegang heeft tot deze module. Let op, de autorisatie moet worden ingesteld per administratie.
Achter elke gebruiker staat een ‘prullenbak’ icoon. Hiermee wordt de gebruiker verwijderd uit de gehele Suite, dus ook uit alle onderliggende administraties.
Je kunt nieuwe gebruikers uitnodigen door op de + knop te drukken. Vul een e-mailadres in en bepaal de rechten per module (alle rechten, alleen lezen of geen toegang). Standaard krijgt een gebruiker een account voor alle onderliggende administraties, echter nog zonder autorisatie. Je zult dus per administratie moeten bepalen welke rechten elke gebruiker krijgt.
Nadat je op ‘opslaan’ klikt, worden de wijzigingen toegepast. Wanneer de gebruiker vervolgens opnieuw inlogt, worden de nieuwe rechten toegepast.
De persoon die volledige rechten heeft voor de instellingen module, heeft de mogelijkheid om nieuwe gebruikers aan te maken, autorisaties aan te passen en gebruikers te verwijderen. Zorg ervoor dat de juiste persoon in de organisatie deze rechten heeft.
E-mailnotificaties instellen
Je kunt via het Gear-icoon (⚙) in de bovenbalk van de Suite instellen of er een e-mail wordt verstuurd naar de uitzendkracht bij:
- Aanmaken account – Maak automatisch een account aan, zodra er een nieuwe loonstrook klaar staat in de Suite en deze uitzendkracht nog geen account heeft.
- Notificatie nieuwe loonstrook – Verstuur een e-mail zodra er een nieuwe loonstrook klaar staat in de Suite en de uitzendkracht een account heeft.