Een bedrijf wijzigen
Als u dubbelklikt op een bedrijf, dan kunt u verschillende zaken wijzigen, bijvoorbeeld:
- Als u de Status aanpast naar Klant dan geeft u de Frontoffice de opdracht om het bedrijf te synchroniseren naar de Backoffice. Het bedrijf is nu geen prospect meer, maar een klant.
- Elk bedrijf heeft FOID (bedrijfsnummer in de Frontoffice), maar alleen uw klanten hebben een EXTID (een bedrijfsnummer (debiteurnummer) in de Backoffice).
- Met deze opties kunt u een nieuwe contactpersoon aanmaken of uw huidige contactpersonen inzien. Zorg ervoor dat elk bedrijf minstens één contactpersoon heeft, anders kunt u geen vacatures aanmaken voor dit bedrijf. Vink hierbij ook aan Standaard contactpersoon.
- Met deze opties kunt u notities maken (voor uw collega), afspraken maken in uw Outlook agenda en een e-mail versturen. Dit wordt allemaal gearchiveerd onder de bedrijfsgegevens.
- Hier kunt u alle notities en afspraken van het betreffende bedrijf terugvinden.
Het is ook mogelijk om documenten te importeren en later weer te bekijken. Klik op de knop Importeer documenten. Klik onder de optie Documenten importeren bij de Naam eerst het soort document en klik daarna op Bladeren om het betreffende document te koppelen.
In het scherm daaronder wordt een lijst weergegeven met alle documenten die zijn gearchiveerd in de Frontoffice voor dit bedrijf.
Het is ook mogelijk om in de Frontoffice Mailbox voor een bedrijf een document te importeren.