Rechten (121)
In dit onderdeel van het programma kunt u de rechten indelen voor Documenten en Contacten. Dit houdt in dat in de programma’s waar Documenten en Contacten in voorkomen, kan worden ingesteld welke gebruiker deze gegevens kan toevoegen/wijzigen/verwijderen.
Onderhoud
In dit scherm kunt u nieuwe rechten toekennen of bestaande wijzigen/verwijderen.
U dient per gebruiker/per administratie/per programma onderdeel, de rechten aan te geven.
Handel dit onderdeel voor alle gebruikers volledig af. Wordt een gebruiker niet benoemd, dan heeft deze geen toegang tot de functie.
Gebruikers met graad “0” hebben toegang tot alle functies, maar dienen wel benoemd te worden.
U kunt de volgende rechten toekennen:
Algemeen:
Alle documenten, ongeacht de gebruiker, behalve de documenten waarbij “Alleen deze gebruiker” is aangevinkt
Alleen eigen:
Alleen de documenten die door de betreffende gebruiker zijn gekoppeld.
Geen:
Geen enkel document is beschikbaar
Supervisor:
Alle documenten