De herstelprocedure bestaat uit een gedeelte wat automatisch door het pakket wordt uitgevoerd en, indien nodig, een vervolgactie wat onder begeleiding van de Helpdesk moet worden uitgevoerd.
Deze procedure dient uitgevoerd te worden in elke administratie waarin de Uitzendmodule actief is.
Onderdeel van de automatische correctie is het maken van een kopie van de bestanden, dit wordt bij het volgen van onderstaande stappen automatisch uitgevoerd. U dient er derhalve voor te zorgen dat buiten uzelf alle gebruikers het pakket hebben afgesloten. U kunt dit vooraf controleren via prog. 119 Beveiliging – Systeem Controle – Toon ingelogde users systeem.

  1. Installeer update 20.15.
  2. Start het pakket en ga naar programma 331 Uitzendkrachten. Hiermee wordt op de achtergrond automatisch een controle uitgevoerd.
  3. Ga vervolgens naar het afdrukmenu (F4) en kies voor programma 331 Uitzendkrachten – Controles – Reserveringen herstellen.
  4. Kies naar wens voor “PDF bestand” of “Afdrukken” om een overzicht aan te maken waarop uitzendkrachten worden getoond waarbij verschillen in de reserveringen zijn aangetroffen. Vervolgens wordt er een kopie gemaakt van de bestanden en hierna wordt het overzicht aangemaakt. De verschillen die automatisch hersteld kunnen worden zijn nu afgehandeld.
    Op het overzicht kunt u zien welke uitzendkrachten handmatig moeten worden hersteld. Hiervoor dient u een afspraak te maken met onze helpdesk.
  5. Om deze herstelactie uit te voeren moet de helpdesk weten in welke AOK de  reserveringen moeten worden hersteld. Zoek dit voor elke betreffende uitzendkracht op en noteer alles in een document.
  6. Herhaal deze stappen voor elke administratie waarin de uitzendmodule actief is.
  7. U kunt nu contact opnemen met onze helpdesk om een afspraak voor de herstelactie in te plannen.U kunt bellen op 0172-427027 of mailen naar helpdesk@freepack.nl.
Tags: